my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Madu ku, madu mu juga...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Mesti ramai yang suka madu, kan? Lebih-lebih lagi orang lelaki, kalau cakap pasal madu je, dah mencapang telinga tu......Ada ke tak suka madu? Gila ko? Jom kita google apa kebaikkan madu ni.......baca kat SINI

Abang ipar ku katanya selalu amalkan madu sejak bujang lagi dan aku lihat dia sihat walafiat (bukan la tak pernah sakit) Aku juga dulu-dulu kerap menggunakan madu sebagai amalan waktu pagi dan juga bahan untuk masker pada wajah ku.

Kini bukan je aku nak amalkan semula tapi nak buat bisnes sekali. Orang kata sambil menyelam sambil minum air tapi air bersih la......Nanti aku buat satu blog khas untuk produk ni. Senang bagi mereka yang nak tau lebih lanjut, dimana nak cari dan siapa perlu dihubungi. Buat masa ni aku tayang kat sini dulu gambarnya. Mungkin orang semenanjung dah ramai yang tahu tapi di Sabah masih baru lagi.

Mudah-mudahan apa yang kami usahakan ni akan berhasil berkat usaha dan kerjasama dari semua pihak.


yang ni aku suka, rasa madu campur rasa apple, agak kemasaman sedikit....khasiatnya nanti aku cerita..
kata teman hubby, lelaki suka perasa lemon.....


ni pula yang asli.....

Ada yang teringin? Sementara belum siap blog produk ni, boleh kontek tuan blog ni.....hehe....kalau nak la!!

 nota aku: akan update yg lain2 kemudian..

1 ulasan:

  1. sila amik award diblog storyofmama,utk followers semua...kerana sokongan kalian semua..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)