my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

CUTE CHIHUAHUA

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Fuhh.....blogspot semalam bermasalah kan? Naik boring nak mencuba sign-in. Celik mata pagi ni, lepas sembahyang subuh, terus 'terkam' komputer. Sarapan pun belum fikir nak buat apa. Biarlah che hubby tunggu.......

Nak tayang kraf felt yang aku baru siapkan semalam.

Sebenarnya telinga dia tu colour putih tapi saje ku tukar pink. Anak ku komplen, tak cantik.........aduh, ibu baru nak cuba-cuba mahirkan jari ni dengan menjahit. Dah lama tak buat kerja macam ni.

Sebenarnya banyak bahan yang tak lengkap dalam simpanan ku. Kat sini tak macam di semenanjung. Susah sikit nak cari. Kedai yang ada buka lewat, tutup awal. Nampaknya aku kena order online. Semalam aku dah isi form tapi dah habis stock pulak. Takpelah lambat sikit, bukannya aku nak kemana-mana pun.

nota aku: kalau nampak tuan punya blog jarang blog walking, tu tandanya dia khusyuk dengan kraf felt!

4 ulasan:

  1. wah comelnyer..pandai akak buat..
    kerja2 kreatif ni perlukan usaha yang besungguh2..
    semoga pasni bole buat lagi banyak klu bole buka bisnes terus..:)

    BalasPadam
  2. InsyaAllah, rancangnya macam tu la..

    BalasPadam
  3. Cantik la kak patung tu..leh jual lps ni...

    BalasPadam
  4. Alida...malu la, baru cuba2 tu.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)