my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Ole-ole dari semenanjung

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Bestnya dapat ole-ole dari sahabat utara. Mereka bertiga beranak baru je turun flight tengahari tadi di airport Sabah. Setiap kali balik sini, dia akan bawakan ku jerok Penang. Aku dan hubby memang suka sangat jerok utara. Walaupun di Sabah ada jerok, tak sama dengan jerok Penang ni.

Masa bercuti di rumah uncle kat Penang, aku dah pergi tempat yang popular jual jerok. Tak ingatlah nama apa kedai tu. Aku rasa setiap pelancong memang akan kesana, bermacam2 jenis ada.


Tak dapat balik kampung, dapat rasa makanan dari semenanjung pun dak ok. Oh ye, mak mertua pun ada kirim gula nisan dan mangga permintaan ku.

Terima kasih mak, walaupun mak tak sihat (sakit lutut) kiriman mak dah pun sampai dan dah masuk ke perut ku tadi. Sedap sangat mangga tu, lepas rindu ku mak oii!!


nota aku: esok abang ipar pula sampai, ada lagi ole-ole...

2 ulasan:

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)